KLANTENSERVICE
BETAALMOGELIJKHEDEN
IN HOME XL accepteert verschillende betalingsmethoden. U kunt betalen met:
- iDEAL
- Mastercard
- Visa
- Apple Pay
- Bancontact
- in3
- Klarna
- Billink
Ja, u kunt later betalen met Klarna en Billink! Met Klarna en Billink heeft u als klant de mogelijkheid om pas te betalen wanneer u uw bestelling heeft ontvangen en heeft besloten om de bestelling te behouden. De betalingstermijn voor Klarna & Billink is 14 dagen. Op deze manier betaalt u nooit voor iets dat u niet wilt houden.
Als u kiest voor betaling met Klarna, zijn de voorwaarden van Klarna van toepassing. Deze voorwaarden zijn van toepassing in Nederland, en u kunt hier lezen hoe Klarna uw persoonlijke gegevens verwerkt. In België zijn deze voorwaarden van toepassing, en hier kunt u het privacybeleid vinden.
Als u kiest voor betaling met Billink, zijn de voorwaarden van Billink van toepassing. Deze voorwaarden zijn van toepassing in Nederland en België. Hier kunt u lezen hoe Billink uw persoonlijke gegevens verwerkt.
De factuur wordt verzonden twee dagen nadat de leverancier de bestelling heeft verzonden, dus meestal ontvangt u de factuur pas nadat u uw bestelling heeft ontvangen. U ontvangt de factuur per e-mail. Natuurlijk kunt u de factuur altijd bekijken in de Klarna-app.
De factuur wordt verzonden twee dagen nadat de leverancier de bestelling heeft verzonden, dus meestal ontvangt u de factuur pas nadat u uw bestelling heeft ontvangen. U ontvangt de factuur per e-mail. Natuurlijk kunt u de factuur altijd bekijken in de Klarna-app.
Zodra het geretourneerde product door ons is ontvangen, wordt het bedrag binnen 7 werkdagen terugbetaald. Vanwege sommige betaalmethoden kan het iets langer duren voordat de terugbetaling bij u wordt bijgeschreven.
Nee, we rekenen geen transactiekosten voor enige betalingsmethode. We willen dat u de meest comfortabele betalingsmethode kiest.
Geen paniek. Soms kan een betaling iets langer duren om te verwerken. Controleer uw bankrekening om te zien of het geld is afgeschreven. Is het geld afgeschreven maar heeft u geen bestelbevestiging ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31621950955, we helpen u graag verder!
Is er helemaal geen geld afgeschreven? Probeer dan opnieuw een bestelling te plaatsen. Werkt het nog steeds niet? Controleer dan of er een probleem is met uw bank.
Het is mogelijk dat uw bestelling is afgewezen. Klarna en Billink voeren een kredietcontrole uit en informeren u direct of uw betaling is goedgekeurd. Als uw bestelling is afgewezen, raden we u aan om opnieuw een bestelling te plaatsen en nu een andere betalingsmethode te kiezen.
Het kan zijn dat we de retourzending nog niet hebben verwerkt binnen de 14-daagse betalingstermijn, dus u ontvangt nog steeds een betalingsherinnering van Klarna of Billink. In dat geval kunt u altijd aangeven dat u de bestelling heeft geretourneerd op de website of in de app van Klarna of Billink. Zodra we de retourzending hebben verwerkt, ontvangt u een gecorrigeerde factuur binnen enkele werkdagen.
Op de betaalpagina kunt u de kortingscode toepassen. Voer de kortingscode in het vak "Kortingscode" in en klik vervolgens op "Toepassen". U kunt voor elke bestelling één kortingscode gebruiken