KLANTENSERVICE

BETAALMOGELIJKHEDEN

1- Welke betalingsopties zijn er?

IN HOME XL accepteert verschillende betalingsmethoden. U kunt betalen met:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • Visa
  • Apple Pay
  • Bancontact
  • in3
  • Klarna
  • Billink
2- Kan ik later betalen?

Ja, u kunt later betalen met Klarna en Billink! Met Klarna en Billink heeft u als klant de mogelijkheid om pas te betalen wanneer u uw bestelling heeft ontvangen en heeft besloten om de bestelling te behouden. De betalingstermijn voor Klarna & Billink is 14 dagen. Op deze manier betaalt u nooit voor iets dat u niet wilt houden.

Als u kiest voor betaling met Klarna, zijn de voorwaarden van Klarna van toepassing. Deze voorwaarden zijn van toepassing in Nederland, en u kunt hier lezen hoe Klarna uw persoonlijke gegevens verwerkt. In België zijn deze voorwaarden van toepassing, en hier kunt u het privacybeleid vinden.

Als u kiest voor betaling met Billink, zijn de voorwaarden van Billink van toepassing. Deze voorwaarden zijn van toepassing in Nederland en België. Hier kunt u lezen hoe Billink uw persoonlijke gegevens verwerkt.

3- Ik heb betaald met Klarna, wanneer ontvang ik mijn factuur?

De factuur wordt verzonden twee dagen nadat de leverancier de bestelling heeft verzonden, dus meestal ontvangt u de factuur pas nadat u uw bestelling heeft ontvangen. U ontvangt de factuur per e-mail. Natuurlijk kunt u de factuur altijd bekijken in de Klarna-app.

4- Ik heb betaald met Billink, wanneer ontvang ik mijn factuur?

De factuur wordt verzonden twee dagen nadat de leverancier de bestelling heeft verzonden, dus meestal ontvangt u de factuur pas nadat u uw bestelling heeft ontvangen. U ontvangt de factuur per e-mail. Natuurlijk kunt u de factuur altijd bekijken in de Klarna-app.

5- Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang nadat ik een product heb geretourneerd?

Zodra het geretourneerde product door ons is ontvangen, wordt het bedrag binnen 7 werkdagen terugbetaald. Vanwege sommige betaalmethoden kan het iets langer duren voordat de terugbetaling bij u wordt bijgeschreven.

6- Worden er transactiekosten in rekening gebracht?

Nee, we rekenen geen transactiekosten voor enige betalingsmethode. We willen dat u de meest comfortabele betalingsmethode kiest.

7- Mijn betaling is mislukt, wat moet ik nu doen?

Geen paniek. Soms kan een betaling iets langer duren om te verwerken. Controleer uw bankrekening om te zien of het geld is afgeschreven. Is het geld afgeschreven maar heeft u geen bestelbevestiging ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31621950955, we helpen u graag verder!

Is er helemaal geen geld afgeschreven? Probeer dan opnieuw een bestelling te plaatsen. Werkt het nog steeds niet? Controleer dan of er een probleem is met uw bank.

8- Ik kan niet betalen met Klarna of Billink, wat moet ik nu doen?

Het is mogelijk dat uw bestelling is afgewezen. Klarna en Billink voeren een kredietcontrole uit en informeren u direct of uw betaling is goedgekeurd. Als uw bestelling is afgewezen, raden we u aan om opnieuw een bestelling te plaatsen en nu een andere betalingsmethode te kiezen.

9- Ik heb mijn bestelling geretourneerd, waarom ontvang ik nog steeds een betalingsherinnering van Klarna of Billink?

Het kan zijn dat we de retourzending nog niet hebben verwerkt binnen de 14-daagse betalingstermijn, dus u ontvangt nog steeds een betalingsherinnering van Klarna of Billink. In dat geval kunt u altijd aangeven dat u de bestelling heeft geretourneerd op de website of in de app van Klarna of Billink. Zodra we de retourzending hebben verwerkt, ontvangt u een gecorrigeerde factuur binnen enkele werkdagen.

10- Hoe gebruik ik een kortingscode?

Op de betaalpagina kunt u de kortingscode toepassen. Voer de kortingscode in het vak "Kortingscode" in en klik vervolgens op "Toepassen". U kunt voor elke bestelling één kortingscode gebruiken

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Shop
0 Wishlist
0 items Cart
My account