KLANTENSERVICE

BESTELLEN & GARANTIE

1- Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten bezorgen?

a zeker! In uw winkelwagentje heeft u de optie 'Leveringsadres wijzigen'. Voer de gegevens in van het gewenste leveringsadres en de bestelling wordt naar dat adres verzonden. Let op: bij betaling met Klarna (achteraf betalen) moet het factuuradres en het leveringsadres hetzelfde zijn.

Wilt u na het plaatsen van uw bestelling het leveringsadres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons hierover informeren via customerservice@in-homexl.com.

2- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Soms kan deze in uw 'ongewenste mail' of 'spam'-map terechtkomen, dus controleer dat altijd even. Heeft u na een uur nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen en staat deze ook niet in uw ongewenste mail? Neem dan contact op met onze klantenservice via customerservice@in-homexl.com.

3- Heeft mijn bestelling garantie?

Ja, onze producten zijn gegarandeerd! Wanneer u iets bij ons bestelt, kunt u ervan uitgaan dat het een hoogwaardig product is. Er geldt een wettelijke garantie op elk product, en daarnaast bieden we ook de IN HOME XL-garantie. In de meeste gevallen geven we 1 jaar garantie.

Het garantiebewijs is uw factuur of aankoopbewijs van het gekochte product. Als u dit aan ons laat zien, zullen we het voor u in orde maken

4- Wat zijn de garantievoorwaarden?

De garantie is alleen geldig binnen de garantieperiode en als er sprake is van een geldige klacht. Onderstaande situaties zijn geen geldige klachten:

  • Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
  • Opzettelijke of nalatige schade, bijvoorbeeld waterschade, vallen en/of stoten
  • Schade als gevolg van het niet opvolgen van de instructies
  • Normale slijtage
5- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bij IN HOME XL kunt u snel en eenvoudig een bestelling plaatsen! Zo doet u dat:

  • Zoek het gewenste product op
  • Voeg het toe aan uw winkelwagen
  • Vul uw gegevens in wanneer uw bestelling compleet is
  • Rond de betaling af. Dit kan met iDeal, creditcard of PayPal
  • U ontvangt een bestelbevestiging wanneer de bestelling is geplaatst

Tips:

  • Heeft u nog geen persoonlijk account? U kunt dit tijdens het bestelproces aanmaken
  • Ervaart u problemen bij het plaatsen van uw bestelling? Probeer uw cookies te wissen en probeer het opnieuw, of bel onze klantenservice: +31621950955
6- Hoe vind ik het juiste product?

Er zijn verschillende manieren om een product te vinden:

a. Bekijk de categorieën in het menu bovenaan of aan de linkerkant van de website b. Zoek naar een specifieke categorie, bijvoorbeeld eetkamerstoelen c. Gebruik filters om uw zoekopdracht te verfijnen d. Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. U kunt zoeken op merk, productnaam, omschrijving, EAN-code of productnummer

Kunt u het product niet vinden dat u zoekt? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen u graag met uw zoekopdracht!

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31621950955 om te communiceren in het Nederlands.

7- Heb ik een account nodig om een product te bestellen?

Nee, u heeft geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Maar het hebben van een account kan u tijd besparen tijdens het bestelproces. Dit komt doordat uw adresgegevens veilig worden opgeslagen voor toekomstige aankopen. Bovendien geeft een account u een handig overzicht van uw bestelgeschiedenis en kunt u producten toevoegen aan uw verlanglijstje.

8- Worden de producten in mijn winkelwagentje of verlanglijstje voor mij gereserveerd?

Nee, de producten in uw winkelwagentje of verlanglijstje zijn voor iedereen toegankelijk en worden niet voor u gereserveerd.

9- Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?

Geen zorgen, bij IN HOME XL worden onze voorraden regelmatig aangevuld met nieuwe producten. Als uw favoriete item tijdelijk niet beschikbaar is, kunt u ze blijven volgen en meldingen ontvangen wanneer er nieuwe voorraad is. Op deze manier mist u niets van uw favoriete merk! Bovendien hebben we ook veel producten die als "Never out of Stock" worden aangeboden. Als u contact opneemt met onze klantenservice, kunt u mogelijk een bestelling plaatsen voor toekomstige beschikbaarheid.

10- Hoe kan het dat mijn adres niet wordt herkend?

Als uw adres niet wordt herkend, is het raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via +31621950955 of customerservice@in-homexl.com.

11- Wat gebeurt er als mijn bestelling niet kan worden afgeleverd?

Soms kan het voorkomen dat het product dat u heeft besteld niet meer beschikbaar is. Dit kan gebeuren als iemand anders het laatste exemplaar heeft gekocht of als het product niet in goede staat is om te verzenden. In dat geval zullen we u op de hoogte brengen via e-mail en zorgen dat het bedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort op uw rekening.

 
Shopping cart
Sign in

No account yet?

Shop
0 Wishlist
0 items Cart
My account